2013. szeptember 20., péntek

Pénteki szaladgálós

Mert ha már péntek és egy zsúfolt heten vagyunk túl, akkor vezessük le egy kis futkározással.
Történt, hogy a moly-oldalán feltett valaki egy rég keresett könyvet és hosszas egyeztetés után végül a pénteki átvételt beszéltük meg. Így esett, hogy pénteken reggel felkeltünk, öltözés-készülődés után irány az ovi, majd a suli. Aztán bevártük Pimpit, mert fonalat hozott nekünk, elkísértük a sulijába, majd vissza a hévhez és el az Örsre. Ott átvettük a könyvet, majd ha már itt voltunk, körbeszaladtunk az Árkádban. MOndjuk sok értelme nem volt, mert fél10kor még egy bolt sem volt nyitva, na de az érzés ... kb 3 éve voltam utoljára plázában. :) Aztán irány haza, és még annyi időm volt, hogy elmosogassak és egy fél sapit meghorgoljak a Pimpitől kapott fonalból. Aztán irány Erikért, és ha már így alakult, akkor nem altattam a kicsiket, hanem befejeztem a sapit.
Majd irány Majáért, sikerült jó későn érte mennünk, ő volt az utolsó. De nem bánkódott, csak én pironkodtam. Majd apa is odaért és irány az úszás.
Erik édes volt, mert már nagyon várta. Rettentően élvezi. Számolja visszafele a napokat, és a karszalagot is csak egy hét után veszi le, mikor kapja a következőt. :)
Aztán így 7re haza is estünk és megkezdtük a hétvégét. :)
Ilyen sapikat gyártottam mostanában. EGyet Pimpinek, egyet Majának, egy lilát Janának és egy zöldet Eriknek. MOst az enyém készül ... de az kicsit más lesz. Kicsit mind, kicsit egyik se. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése