2012. december 18., kedd

Nem úsztuk meg

Mert hogy pénteken már úgy adták haza Eriket az oviból, hogy biztos tele van gennyel a hasa, mert nem evett semmit, és akkor szép karácsonyt kívánnak. :/
Nem azért nem evett, hanem mert nem szokott, ha a kis barátja nincs ott. Nincs kedve. :)
Ennek ellenére, tényleg éreztem, hogy a csütörtöki ott alvás már nem volt jó. Én mondtam, hogy ne aludjanak ott, de ők reggel kibumlizták, aztán délben csörgött a telefon, hogy azt mondták értük megyek, de akkor már mindegy volt ...
Így esett, hogy bár a vasárnapi kirucckor sem voltunk százasok - ja, mert hogy egy kedves anyuka bevitte a tök beteg gyerekét, aki rendesen végig köhögte a csoportot, ami azt jelent, hogy a 28 gyerekből hétfőn 8 darab volt. Szóval, hétfőre nálunk is rendesen megjelent a köhögés, orrfolyás és torokfályás kombó. Marha jókor. Egész eddig bírtuk ... így ugrott a karácsonyi ünnepség, a bemutató óra és minden más ... most kúrálom őket ezerrel.
Janának hőemelkedése van, Majának is néha felszökken. Erik egész jól volt, de éjjel kérte, hogy hagy aludjon mellettem. Maja beelőzte, de áttelepítettem apához a nappaliba, Eriket meg mellém. De neki nem volt jó, és átosont. Én már csak arra keltem, hogy mozdulni sem tudok. Maja befészkelte magát, összetolta Eriket és Janát én meg majd leesek. :/ Így Jana elég jól belélegezte Eriket is, aki már hörögve kelt.
Marha jó!!!! Szóval, innét üdvözlöm a kedves anyukát, aki gondolta, hogy azt a két napot már kibírja a gyerek az oviban tök betegen és hogy majd szentlélek segítségével a hétvégén kikúrálja. Gondolom, mert ki más segíthetett volna ... de ez nem jött be, csak az, hogy mindenki beteg lett. Így életünkben először, Maja utolsó Erik első karácsonyi ünnepsége nélkülünk fog zajlani. Ma 9 gyerek volt, és holnap lesz az ünnepség. Szörnyű, hogy ilyenkor mit képzelnek az emberek? És mindenhonnét ezt hallom, hogy akkor is viszik, ha tök beteg, mert hát karácsony van ... azt képzelik, hogy ilyenkor nem terjednek a bacik? Vagy hogy a betegség nem igazi betegség? Nem is tudom. MIndenesetre mérges vagyok, mert lett volna tervem a hétre, nem is egy ... de így veszekedést csillapítok, néha lázat, gyógyszert keverek, és éjjelente járkálok egyiktől a másikig ... szép karácsony!!!!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése