2012. december 18., kedd

Karácsonyi ajándék

Mert szuper jó - nekem való - karácsonyi ajándékot sikerült intéznem magamnak. :)
Igazából ott kezdődik, hogy rettentően trehény módon elhanyagoltam a fogaimat. Apámnak köszönhetően jók, de a terhességek alatt rengeteg fogkő lett rajtuk. Én meg csak láttam, hogy kéne valamit tenni, de nem tettem. Illetve, de, egyszer vettem egy kupont akciósan ... aztán jól letelt a határidő én meg nem mentem el, mert nem tudtam szabadulni.
Majának már a második maradandó foga nő, és az előző is nagyon nehezen esett ki. Már rég kinn volt az új, mikor kiesett a régi, köszönhetően egy főtt kukoricának. De a kukorica szezonjának vége, a foga meg nő. Így elhatároztam, hogy a tettek mezejére lépek. Az oviban ki van írva a gyerekorvos rendelése, kiírtam, felhívtam őket. Már akkor mondta, hogy nem fogja kihúzni, csak ha több mint a fele kinn van. Én gondoltam, hogy az azért nincs, de úgy emlékeztem, hogy kicsi a híjja. Így kértem időpontot, elmentünk. Izgultam, hogy mit fog szólni, meg ilyenek. Izgult, elmondtam neki hogy mi lesz, nagyon izgult de izgatott is volt, mert érezte, hogy ez egy nagylányos dolog. Mikor odaértünk néztem meg, és hát közel sem volt kinn a negyede sem. Gondoltam már akkor és mondtam is neki, hogy nem fog csinálni semmit.
Így is lett. Egy rettentő kedves nagyon nagyon fiatal doktor néni van, egy nagy habitusú, de mosolygós aszisztenssel. Elsőre összekevertem őket. :)
De azért nem mentünk hiába, mert láttam, hogy vállalnak felnőtt fogkő eltávolítást is. Haj, több se kellett, rákaptam, kérdeztem és már kértem is az időpontot. Így esett, hogy hétfőn sikerült végre ezt is elintéznem.
Mert hogy nem mindegy, hogy este - tényleg este, mert hétre mentem - csak leugrok a ház elé, vagy bebumlizok nappal a városba ... szóval nagyon kényelmes volt, nem volt előttem senki, rögtön következtem. Egy hosszú beharangozó után, hogy mit fognak csinálni, és hogy ha fáj jelezzek és ... jól beijesztetek, de nem volt végül semmi. Ultrahanggal távolította el, rettentő alaposan, minden fogamat megnézte kívül belül és a végén még kaptam fogpolírozást is, amitől igazán csillogóak és sokkal fehérebbek lettek a fogaim. MIndezt 20 perc alatt. És nemcsak alaposak, de tényleg fájdalom mentesek voltak, és kedvesek, és ... haj csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, és mert annyira örülök, hogy végre ez is megvan. :)
A végén mondta, hogy nézzem meg, hogy jó lesz e, nem e valahol kényelmetlen, vagy szúr. Mondtam mindenhol az, mert eltűntek a régi jól ismert fogköveim és nem maradt semmi, csak a hézagok és a simaság. :) Azóta minden órában belemosolygok a tükörbe. :)
És a számot meg elmentettem, mert megbeszéltük, hogy nem kell nekem fogfehérítés, elég ha félévente egyszer felpolíroztatom a fogaim.
És hogy miért vagyok ilyen lelkes? Mert nekem minden új volt. MOndtam is apának, hogy utoljára akkor voltam fogorvosnál, mikor még a nyálszívó nem is létezett ... ok, tudom, szerencsés vagyok ebből a szempontból, de hát valami jó nekem is kell. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése