2013. május 7., kedd

Maja

Mindenképpen szót érdemel a mostanában feltörő kreativitása. MInden nap csinál valamit. Leül, kitalálja és megcsinálja. Én meg csak lesem. És nem győzőm csodálni a kis agyát.
MInap bábszínházat vágott ki papírból és egy szuper kis mesét adott elő, kivágott emberkékkel. A múltkor építő kockákból robotot épített, mint anno apja neki mikor fél éves volt. Aztán zászlót készített, nem csak magának, de a testvéreinek is. Vagy éppen öltöztetős babát a lufiból megmaradt pálcára, amihez így talp is dukált.
IMádom nézni a kis kreatívitását.
Most is elvanak a szobában. Persze szétszedik, mikor most tettem rendbe, de annyira édesen eljátszanak ... csak lassan véget kell vetnem, tornázni kéne menni.
Ja, és ma egy hős volt. Megkapta a 6 éves oltást, egy szó nélkül, egy könny nélkül. 115cm és 17 kg. És mindenben tökéletes. :) Tökéletes lett a vérnyomása is, és alacsony a pulzusa, mint egy felnőttnek. A védőnő szerint - bár semmit nem hiszek el neki - valszeg a sok mozgás és sport. Szóval szuper volt. Büszke vagyok rá, az én 6 éves iskolás nagylányom!!!!!
Ha most visszagondolok, akkor mindig is egy ilyen kislányt képzeltem magamnak, de valahogy a valóság megint meghaladta a képzelő erőt. Mert ő még annál is jobb. Kedves, aranyos, okos, és szeretetteljes. Imádom!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése