2013. május 10., péntek

Anyák napja

:)
Fura érzés volt úgy menni, hogy egyszerre két gyerekem szerepel.
A karácsonyi ünnepségen nem tudtunk részt venni, így ez volt az első ünnepség, amin Erik is szerepelt.
Mamit meghívtuk már a múlt héten. Szerencsére délelőtt letudta a vizsgáját, így el tudott jönni. Nagyon boldogak voltak a nagyok.
Úgy gondoltam, hogy Janát elviszem, nem lesz vészes. Élvezni fogja. Hát nem így lett ... mert ő Jana. Nem ő volt a középpontban, látta, nem egyszerű kimenni, kértem legyen halk ... mindent fordítva csinált. Szegény mami nem is látta őket szavalni ...
Pedig élmény volt. Remélem sikerült a felvétel, bár a kölcsön gépen lehet nincs hang ... :/
Először Erik szavalt. A 6 kiscsoportos kiállt egy sorba, szépen. Aztán Erik elkezdte, de Paula rászólt, hogy nem ő jön. Ettől kicsit zavarba jött ... :/ Szépen sorban elmondták a többiek, aztán rá került a sor. Míg a többi kicsi olyan 3-4 éves szinten, halkan, félénken, itt-ott elakadva ... addig Erik kihúzta magát, felszegett fejjel, hangosan, érthetően, magabiztosan elmondta, akadás nélkül. Később többen meg is dícsérték nekem. Hát én is nagyon büszke voltam rá, és persze könny szökött a szemembe olyan nagyon imádtam.
Aztán kis idő múlva Maja következett. Nem csalódtam benne. Kiállt, felszegett fejjel, a közönség szemébe nézve, hangosan, hangsúlyosan, nem eldarálva, akadozás nélkül elmondta, majd a végén felém fordította a fejét, rám nézett és a szemembe kacsintott. :)
Édesek voltak, mert volt körjáték, és ott kendővel letakart fejjel kellett párt választani, és Maja direkt Erikhez ment ... aztán sajnos mikor a kicsiknek kellett a suliba menők között párt választani, Eriknek nem jutott eszébe Maját választani ... kicsit csalódottak voltunk én és Maja ... jó lett volna látni őket kettesben, ahogy a nagy cirógatós és bújós mondókákat, dalokat énekel a kicsinek. :)
Édesek és szépek voltak ... jövőre Jana is ott lesz. :) fura érzés ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése