2013. május 13., hétfő

Buli után

mit csináljunk a megmaradt tortával?
Hát nem tudom ki mit csinál, mi azt tettük, hogy áthívtuk a barátainkat, hogy ők egyék meg helyettünk. Mert bár Szilvi tortái akár egy hét múlva is finomak ... nos ez a hősi feladat mindig rám hárul és megmondom őszintén, bár szeretem, sőt nagyon szeretem az édességet, köszönöm elég ami néha napján csurran cseppen. Most azt hiszem nincs egy fél tortára szükségem. :)
Szóva ha már kicsaptunk a hámból és Erik bulijára meghívtunk 4 kiskorút, akkor az after party-ra mi sem egyszerűbb, mint idehívni 11 embert. :)
MOndom én, hogy rendesen próbálgatjuk a lakás határait, minden szinten.
De szerintem jól sikerült. Lett egy gyerek-fiú szoba, egy gyerek-lány szoba és felnőtt nappali. Ez volt a leosztás, és eltekintve attól, hogy egyébként is zizik voltak, talán mindenki jól érezte magát.
Szóval, szerintem jól megünnepeltük Erik névnapját ... a mi még csak most lesz szombaton. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése