2013. május 11., szombat

Erik zsúr

Hát ezen is túl vagyunk ...
Jaj de nem volt kedvem hozzá. Jaj de lelkiismeret furdalásom volt a végén ezért ... mert az a csillogó szem ...
Erik már mindent eldöntött. Kit hív meg, milyen legyen a torta ... nekem csak annyi dolgom volt, hogy rábólintsak. Hát megtettem. Bár féltem tőle, mert mégis csak kis csoportosokról van szó. Igaz, szabtam egy alacsony keretlétszámot és reménykedtem, hogy megegyezünk. Naná, hogy úgy lett. Mert a lényeg a buli és a lényeg, hogy Gergő itt legyen.
Hajtogattam édes kutyás meghívókat, nagyon tetszett mindenkinek. Aztán megrendeltem a cápás tortát. Sajnos ezt elszúrtam, mert csak a vendégekre és az ünnepeltre számoltam cápát ... miért a saját gyerekeim hagytam ki? :)
Aztán nem túl nagy előkészülettel, nagyjából körvonalazott apró játékokkal, leginkább szabad játékkal készültünk.
Végül is nem volt rossz ötlet. Kicsik voltak az irányított játékhoz. wc papír gurigából autókat csináltunk és megkértük őket, hogy díszítsék ki. Nos ehhez nem voltak túl lelkesek. A lányos csapat annál inkább, szóval Majának és Emmának bejött. Jana is lelkes volt.
Leginkább a játékok kötötték le őket. Játszottak is ezerrel, mindent kipróbáltak.
Aztán volt kis játék is, evő verseny és ivó verseny ... lányos és fiús kör. :) Aztán volt tortázás, írtó édesek voltak, nagyon bejött a fiúknak a cápa. A torta szinte nem is fogyott, de a cápákat letolták! ;)
És mikor már azt hittük kifogytunk, a mindig bejövős gipsz figura festés megint sikert aratott. Mindenki körében.
Hihetetlen. Nem rég nyílt egy játszóház, ami erre specializálódott. Mindenféle figurákat lehet kifesteni és haza vinni. Furának gondoltam az ötletet, pláne, hogy olvasom mindig tele van. De tényleg bejön a gyerekeknek. Eddig mindig minden összejövetelen sikert aratott. Igaz, most nem készültünk vele, de Maja bulijáról szerncsére maradt még pár így azokat festették. Apa ragaszt a hátukra mágnest és kész is ... igaz végül itt hagyták, de később megkapják.
Szóval, szerintem jól alakult. Túl nagy kupi nem is lett. Édesek voltak, nem volt sírás, vagy rossz hangulat. Inkább Tibi itt szeretett volna aludni - igaz nem rég a tesó valóban itt aludt, szóval jogos volt a kérés. Gergő sem szívesen ment haza ...aranyos volt, ahogy apukák siettek volna, mert még vacsoráztatás tesóknak, vagy épp tesók összeszedése stb ... de egyik gyerek sem szívesen ment.
És a végén Erik csillogó szeme. Ahogy sorba állítja az ajándékokat és nem engedi ki a kezéből, csak mikor fáradtan álomba hajtja a fejét tudom kicsempészni. Ahogy boldogan ugrik a nyakamba, örül és puszil. Ez minden pénzt megér.
Hát ezért volt lelkiismeret furdalásom. Ilyen rendes, ügyes, hálás gyereknek nem akartam bulit rendezni ...
Fényképeztem, majd igyekszem feltölteni ... de egyenlőre kölcsön gépünk van ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése