2013. április 20., szombat

Szentendre - Bükkös patak

Annyira tavasz van, hogy szinte már inkább nyár. És erre vártunk!!! És persze, hogy nem bírok a seggemen ülni.
Az FB-n láttam egy jó kis kiránduló helyet, Szentendrén a Bükkös patak mentén kell végig menni. Egyik ovis anyuka mondta is, hogy tényleg szuper, mert van egy hely, ahol mellette van a játszótér és lehet nyáron vizet hordani a patakból a homokba. Nagyon megragadt bennem, hiszen az egyik nagy bánatom, hogy itt a játszón nem tudnak sarazni. Pedig nekem kicsinek az volt az egyik nagyon nagyon szuper játékom. NIncs is annál jobb, mint sarazni. :)
Azért nyár még nincsen, és csínyán kell bánni ezzel a hirtelen jött meleggel, de azért szombaton délelőtt csak nem bírtam ki, hogy ne vessem be az örök Szentendrét, mint szuper szaladgálós kirándulás. Vásárlás előtt elmentünk ... igaz a fő utcáig nem igazán jutottunk el, mert már odafele, mikor a szokásos helyen leparkoltunk, engem csalogatott a patak melletti piac - sajna reggel nálunk már voltam, pedig de szívesen vásároltam volna a csordogáló patak mentén :) - de a gyerekeket is rabul ejtette a víz. Így csak a patakig jutottunk. Az áradások miatt, rengeteg víz volt benne, és elég erős is volt a sodrása. És lehetett bele kavocsit dobálni, és botozni és virágot szedni ... Alig tudtunk elszakadni tőle. A Duna felé mentünk, végig a partján, de most át is építik a korzót, meg áradás is van, így egy helyen fel kellett mennünk a töltésen. Aztán kerültünk egyet, és még egy fagyizás is belefért. Aztán irány vásárolni és haza. Annyira szuper nap volt ... legközelebb a másik irányba indulunk! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése