2013. április 14., vasárnap

Maja szülinap - 2. felvonás

Mert ha Maja szülinap, akkor állatkert. Apa felvetette, hogy menjünk inkább hétfőn, de én ragaszkodtam hozzá, hogy a napján menjünk. Aztán voltak pillanatok, mikor bántam, mert rengetegen voltak, de végül azért nem volt olyan rossz döntés. És hát a hagyomány, már csak hagyomány ...
Reggeli ébredezés. Valahol én is ott feküdtem ám!
Úton, Jana módra. Kis piszok nagyon várta már, amiről szerintem fogalma sem volt. Vagy lehet, hogy egy két és fél éves emlékszik egy évvel ezelőtti dologra?
Az újonnan megnyílt varázshegyben, még keltető is volt, kiscsibékkel.
Meg gyűrűsféreg, amit naná, hogy Erik mászott meg ... először.
És kipróbálták, milyen fikának lenni. :)
Vagy épp egy féreg gyomrában tengődni ...
Itt épp megtaláltuk egymást. Mert anya és Jana elmentek wc-t keresni, csak épp nem találtak vissza. Ami még nem lett volna nagy baj, csak hogy anya telefonja sem akarta a nagy találkozást és csak bojongtunk-bojongtunk, de meglettek!
Komolyan mindenre felmásztak. Szinte nincs is olyan kép, amin nem valamin vannak.
Édes Asha-t is megnéztük. Szerencsénk volt, épp kinn sétáltak anyukájával. Nagyon cuki volt, el nem engedte anyukáját. Aztán még mielőtt eljöttünk, még egyszer megnéztük, de már benn az elefánt-házban. Ott épp aludt, anyukája őrizte az álmát. Épp azt beszéltük apával, hogy azért volt inkább ideges a mama, mert mindig sorban lehet hozzá állni, hogy almával, répával etessük, és most látta a sok embert, mégsem kapott semmit. Én is ideges lettem volna ...

Jana dirigál:

Fenn a hegyen ... egy wc-túra eredménye. Megint elhagytuk a fél családot!


Tavaly is megmászta, idén már kisujjból ment!
Nehéz terhet cipel. Neki nem elég a kavics, neki egy fél tégla kell.




Aztán találtak térképet, és már nem tévedtünk el. Irányítottak, merre menjünk, mit kell megnézni. Komoly túristák voltak:
Két hónapos négyes iker oroszlán kölykök. Kihagyhatatlanok. Édesek mint a kiscicák:
Aztán Erik kaparintotta meg a gépet, és próbálgatta fotós szárnyait.:

És Erik nagy kedvence nem a kis elefént, vagy a mini oroszlánok, vagy ... nem, neki csakis a viziló jöhetett:
Szerintem nagyon fantasztikus napunk volt. Látszódott, hogy nagyot nőttek a gyerekek, mert sokkal könnyebb volt. Most töltöttünk a legtöbb időt, fél tíztől, fél hatig ... rekord idő. Az idő azért kegyes volt, bár eléggé változékony, föl le öltöztünk én pl ebbe fáradtam bele. Ennek ellenére rengetegen voltak, de azért csak néhol volt zavaró. Idén símogattunk meg a legtöbb állatot. És idén költöttünk a legkevesebbet ott. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése