2013. április 19., péntek

Ovis ballagásra készülődés

Mert az is itt van a nyakunkon ...
Nálunk az a szokás, hogy a nagycsoportosok közösen készítenek valami ajándékot az óvónéniknek, ami maradandó és a csoportban marad, emlékként.
Idén nagy tanakodás révén egy mesekönyvre esett a választás. Egy mese, amit ők írnak, illusztrálnak. Szerintem remek ötlet kerekedett belőle.
Egyik anyuka megszervezte, hogy péntek délben elhozta az összes nagycsoportost - 11 gyerek - és egy történetet kerekítettek, rajzoltak és még egy kis játékra is maradt idő. Mivel apa itthon volt a héten, így tudott Janára vigyázni, és én is részese voltam ennek a remek programnak. Örültem neki, mert felejthetetlen élmény volt. A sok gyerek,ahogy együtt kitalál valamit ... jó program volt.
Aztán mi még elmentünk Majával egy úszásra, mert betegség miatt pótolni kellett, és gondoltam, inkább pénteken, mint szombaton.
Az úszás is nagyon jól sikeredett. Szuper ügyes volt Maja, így meg is egyeztünk, hogy akkor mi most lejárnánk péntekenként is. Maja is élvezte, bár a végén már nagyon remegett .. szegénykémet hiába dolgoztatta az edző, annyir vékonyka, hogy átfagyott ennek ellenére is.
Azt nem kell mondanom, hogy éjjel nem kellett altatnom! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése