2012. szeptember 10., hétfő

Hogy ne legyen olyan egyszerű

Egy nagyszerű ovis hét után, amit minden szempontból ötösre értékelnék, péntek délután Eriknek szökött fel a láza. Igaz, ő megúszta könnyen, mert csak hőemelkedése volt. Másfél napig. Mikor már hagytam magam rábeszélni, hogy biztos csak az izgulás miatt, mert hogy ovi és szombaton úgy volt, hogy Botiéknál alszik ... nos akkor Jana fogta magát és a boltban a válamon elaludt vasárnap délben. Láza felszökkent, 38,6 körülire. És mikor már azt hittem ennyi, akkor délutánra Majának 39,9 lett. Nagynehezen levittem, mikor Jana hányt egy nagyon. Szerintem "csak" nyomta valami a gyomrát, azóta se hányt többet, de akkor este úgy éreztem ez az, ami nem hiányzott az oviból. Kérem vissza a nyarat!!!
Hétfőn - ma még hajnalban Majának 38,6ra szökött a láza, Jana hőemelkedéssel küzd, de Erik egy hősként ment reggel egyedül oviba. Nem gondoltam volna, de megtette. Imádtam és az ő döntése volt. És azt mondják, jól érezte magát. :) Hát ennyi pozitívum is jár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése