2012. szeptember 12., szerda

Heti első

Mivel már tegnap egyáltalán nem volt láza Majának, aki a legutolsóként kapta el a vírust és a legdurvábban jött ki rajta, így ma már mehettek oviba.
A két nagy boldog öltözött és ment, sőt mikor kérdeztem, hogy ott alszotok, rohantak válaszként a szobába és hozták az éppen aktuálisan választott alvó társat.
Így ma kettesben töltjük a napot Dundival. :) Ami egyébként meg szuper jó. Ablakot pucoltunk és függönyt mostunk és sétáltunk és ebédeltünk és most alszik ... én meg nem tudom eldönteni, hogy lefeküdjek egy könyvvel, vagy maradjak és az elmaradásaimat pótoljam. Nehéz döntés. :)
De olyan jó ez most így. Fura belegondolni, hogy pár hét és Dundi bölcsis lesz ... mert most ez így jó. És nem akarnék változtatni. :)))
A nagyok meg imádják az ovit, Maja is felszabadult, hogy azért az öcsi pátyolgatás mégse olyan nagy meló ... szerintem kicsit tartott tőle, Erik megy egyszerűen szárnyal, annyira élvezi, hogy végre mehet ő is. Egyedül Dundinak vannak gondjai reggel, mert hogy ő is maradni akar. :/

Ja, tegnap Erik egyedül ment oviba, és mikor délben érte mentünk, sírva fogadott, hogy de anya, én mondtam, hogy itt akarok aludni!!! - bevallom, tényleg mondta, de nem gondoltam komolyan, mert hát mégis egyedül ... meg kell tanulnom bíznom bennük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése