2013. február 11., hétfő

Farsang

Először Erik találta ki. Kb egy hete bekattant neki, hogy ő Bambi lesz. Aztán Maja is elkezdett gondolkodni, de mondtam neki, hogy neki ott a tavalyi. Erre mindig mondta, hogy tudod, én hercegnő leszek, de majd jövőre ... aztán mikor mondtam neki, hogy jövőre már sulis farsang lesz, elkeseredett. Végül eldöntöttük, hogy akkor nem muszáj hercegnőnek lennie, lehet bármi. Aztán fehér tigris akart lenni. De Erik annyira ragaszkodott a Bambihoz, és Maja meg közölte, hogy tesók vagyunk egyformába kell lennünk, hogy végül kitalálta, hogy ő lesz Patácska, Bambi szerelme. :)
Aztán Janát gondoltam, legyen nyuszi. Mert hogy fülek úgyis vannak. De ő meg elkezdett ragaszkodni a kutyushoz. Így alakult, hogy csütörtökön szerencsére apa szabin volt, így szaladgáltunk délelőtt a hozzávalókért, majd délben elkezdtem varrrni, de sietni kellett, mert volt rá két órám, utána suliba kellett menni. Hát ez lett belőle.
MIndenesetre jó választás volt, mert kényelmes volt mindkettőnek. Igaz Eriken volt még egy harisnya, és az ő jelmezének az anyaga vastagabb volt ... hát nem fázott. De jól érezték benne magukat és szépek voltak. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése