2012. július 19., csütörtök

Maszatoló tábor

Izgalmas hétnek néztünk elébe.
A közöségi házban év közben szokott lenni maszatoló, vagyis kézműves foglalkozás kicsiknek. Egy nagyon aranyos csajszi tartja, a fia egy oviba fog járni a nagyokkal. És rengeteg új ötlete van és szerintem nagyon jól ért a gyerekek nyelvén - vagy az anyukájukén, mert én tényleg szerettem oda járni. Párszor voltunk csak ugyan, mert egyszerre volt a baba-mama klubbal, de mindig nagyon jól éreztük magunkat. Egyszer Maja is eljött és onnét mindig kérte, hogy akkor ő most nem oviba megy, hanem maszatolóra.
Így nem volt kérdés, mikor Julcsi szólt, hogy megyünk e a maszatoló táborba. Hétfőtől csütörtökig tartó, reggel 9-12 ig kézműves foglalkozás egy anyuka kertes házának kertjében. MIndez én és a három gyerek napi 2 ezer forintért. Már akkor sem sokaltam, de így, hogy túl vagyunk rajta, azt mondom, abszolút megérte, de még a dupláját is. Szuper jó volt.
Reggel felkeltünk, héveztünk - két megállót, ami épp elég volt mindenkinek, élmény is volt és nem volt túl sok, majd kb 500 méter séta után megérkeztünk a házhoz. Egy garázs volt berendezve, ami el is kélt első nap, mert elég borongós volt az idő, de később inkább a ház árnyékában a kertben rohangáltunk és dolgoztunk. MInden nap valami köré voltak csoportosítva a foglalkozások. Először névsor olvasás - ezt még a legkisebbek is élvezték, még Dundi is jelentkezett, mikor a nevét mondták :), aztán megbeszéltük, hogy miről is fog szólni a nap, majd egy mese következett, bábokkal és ezt követték a játékok. Kis ülős, aztán futkározós, majd tízórai, majd megint foglalkozások. És már el is telt a nap és jöhettünk haza. Elfáradva, de élményekkel tele.
Első két nap, sajnos nem vittem gépet, csak a második kettőre. Így a képek majd eszerint lesznek. Majd később pótolom, mert kapok belőle.
Szóval első nap kerti zöldségeké volt a főszerep. Nagyapó és a répa mesével, kerti virágkalap készítéssel, festegetéssel, és zöldség bábok készítésével.
Második nap tücsök-bogár napot tartottunk, csiga készítéssel, buborék fújással, ... majd a képekből emlékezni fogok.
Harmadik nap virágokról volt szó. valamint agyagoztunk. A gyerekek kézlenyomatát készítettük el, amit másnap kiöntöttünk és így emlékbe haza vihettük a domborművet.
Negyedik nap házi állatok volt, festettünk színes jégkockákkal, díszítettünk kutyust és cicust.
Igazán tartalmas napok voltak, levegőn voltunk és sokat játszottunk, mókáztunk. Elfáradtunk, de élményekkel teli napok állnak mögöttünk. És igazán elégedett vagyok a gyerekeimmel, alapjában véve jól viselkedtek. Majának nagyon kellett, alkotni, belemerülni, ahol dícsérik és ahol rengeteget tanulhat. Eriknek a kert volt nagyon jó, futkározott rengeteget, beszélgetett és mindig kapott ő is dícséretet, mert énekben verhetetlen volt. Jana meg ... nos neki a WC tetszett a legjobban. Folyamatosan oda jártunk, így esett hogy belekakilt és belepisilt szinte folyamatosan. Azt lehet mondani, hogy a maszatoló táborban elég nagy lépéseket tett a szobatisztaság felé. :) Szóval, tényleg megérte. Jó volt és én is rengeteg inspirációt kaptam és feltöltődtem. Nevettem sokat és feltöltődtem ... és persze nagyon nagyon elfáradtunk. :)
Képek a harmadik napról vannak:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése