2012. július 15., vasárnap

Hétvégi vendégség

Sokszor gondolom azt, hogy szeretnék olyan lenni, akinek a háza átjáró ház. Hogy majd a gyerekeknek sok barátja jöjjön menjen, hogy mindig legyen nálunk vendég és hogy jó háziasszony legyek. Szeretem a nyüzsit, jó készülni ... bár amikor már itt vannak a vendégek, akkor már kevésbé vagyok topon, de szeretnék nagyon jó vendéglátó lenni.
Nos mondjuk ebből kifolyólag is, meg persze azért, mert barátokat hívni jó és együtt lenni mégjobb, vendégségesdi alakult ki nálunk. És meg persze azért is, mert pocsék volt az idő.
Szombaton Anitáék jöttek át hozzánk délután. És szerintem nagyon jól alakult minden. A nagyok szuper jól elvoltak, legalábbis a legkisebb hangos hang sem szivárgott ki a gyerek szobából és a kupin is kb 5 perc alatt urrá lettünk, mikor elmentek. A kicsik meg - Balázs és Jana - olyan szuper jól elvoltak kinn, hogy mi csak néztük és gyönyörködtünk bennük. Táncoltak, pörögtek, szerették egymást ... szuper volt!!!!
Vasárnap meg Gyurciék jöttek át. Sütöttünk pizzát - szombaton palacsinta volt a menü és bár dupla mennyiséget sütöttem és azt gondoltam, hogy alig ettek, mégis csak pár darab maradt - a gyerekek elvoltak, Maja folyamatosan hercegnőset akart játszani, de a fiúk erről hallani sem akartak :) így végre Erik volt fölényben, vagyis a fiús játékok. Mi felnőttek is tudtunk beszélgetni pár szót és szerintem a pizza is jól sikerült ... a gyerekek szerették a felnőttek meg fogyókuráztak. :)
Jó volt, remélem tartjuk jó szokásunkat, én meg fejlődök e téren. Bár ha belegondolok, hogy mikor anno a babanetes barátnőket hívtam meg ... nos akkor fejlődtem vendéglátásban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése