2012. július 3., kedd

Idei Lelle

Mivel már péntek óta hőség van ... pont mióta mamiéktól hazajöttünk (jellemző), ezért megkértem apát, hogy maradjon már itthon pár napot. Így kedden nekivághattunk az idei első - és nagyon remélem nem utolsó - lellei túránknak.
Bár reggel még hezitáltunk, jó lesz e ez nekünk, a gyerekek is eléggé zizegtek, de azért délután egykor mégis nekivágtunk. Jana rögtön bealudt és végig is aludta az utat, Eriknek sem kellett sok, Maja meg végig dumálta, de legalább nem hányt. Kevesebb, mint két óra alatt lenn voltunk és ebből a városon át volt a legtöbb. Meglepve tapasztaltuk, hogy alig voltak. A parkolóban azonnal találtunk helyet, szinte üres volt. Én már nézegettem, hogy talán nincs nyitva, vagy valami ismeretlen vírus, vagy szörny miatt lezárták e a Balatont, de nem. Nyitva volt, beengedtek, még válogathattunk is az árnyékos helyek között. Alig voltak benn is.
Egyből a vízbe vetettük magunkat, és szinte ki sem jöttünk belőle. Kicsit féltem, mert Jana anyuéknál elmerült a vízben és onnét nem is akart belemenni, de úgy látszik ez a Balatonra nem vonatkozott, mert szó nélkül ment és ki sem jött. Vetődött, ugrált, úszott, nevetett, imádta!!!
Az örömbe üröm is vegyült, mert Erik kicsit befeszült és miután összecsípett és szétkarmolt mindenkit - főleg engem - végül sikeresen kiharapta Maja vadiúj úszógumiját. Hát ekkor úgy éreztem, kár volt lejönni, de végül megnyugodott és tényleg nagyon jól sikerült a nap.
Sokat úsztunk, játszottunk, még enni is maradt idő és egyáltalán nem volt melegünk. Fantasztikus volt.
Strand záráskor jöttünk ki, még vacsiztunk egyet, és sétára is maradt idő, besötétedett, mikor útnak indultunk. Még ki sem fordultunk a parkolóból, mikor Maja bealudt és nem sokra rá Jana is követte. Erik még próbálkozott egy darabig, de ő is bealudt és így értünk haza, mintegy másfél óra alatt.
Minden szempotnból fantasztikus volt. Másnap kicsit kiszívottnak éreztük magunkat, de én már azon törtem a fejem, mikor is menjünk újra.
Bár vinni akartam, de elfelejtettem, ennek ellenére vettünk kis homokozó szettet és a sarazás is megvolt. Élvezték nagyon. Felejthetetlen volt. Kicsit azért kipróbálnám, milyen is lehet, mondjuk 4-5 napig mindez ... no, talán jövőre futja hosszabb kiruccra is ... meglátjuk ... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése