2013. június 13., csütörtök

4. tesó

Olyan vicces, hogy már az oviban is így hívják őket. :) Naná, hogy Gergő és Erik.
Mivel ma értekezletük volt az óvónéniknek, megkértek mindenkit, hogy lehetőleg délben vigyék haza a gyerekeket. Én meg megkérdeztem Gergő anyukáját, hogy mi hazavihetnénk e Gergőt. Persze csak estig. :)
Kicsit izgultam, mert Gergő eléggé kedv ember, mi lesz, ha nincs kedve jönni. De érdemes volt pánikolnom, mert semmi nem volt. Csillogó szemekkel nézett rám, és várta az ukázt, hogy öltözhet, jön velünk haza. Szóltam, hogy ha van még kedvük, akkor játszhatnak még kicsit az ovi udvaron, de nem volt. Párosával - ERik és Gergő, Jana és Maja álltak előttem, indulásra készen. Annyira cukik voltak. A hatalmas távot megtettük, majd belevetették magukat a játékba.
Semmi gond nem volt. Kicsit a lányokat kellett nyugtatni, főleg Maját, hogy hagyják békén a fiúkat. Maja hozta a szokásos déli őrületét, de ezt leszámítva, nem volt gond.
De hogy én hogy elfáradtam. Mert bár jó buli volt, csak festettünk gipsz figurákat, aztán vízfestékkel, meg gyúrmáztunk, meg ettünk, ittunk, pakoltam ... jó kis mozgalmas volt.
Itt volt egészen 7ig, volt idő mindenre. Édesen eljátszottak, uzsonna alatt megbeszéltek mindent. Ki kibe szerelmes - mert kiscsoportba ez fontos. :) És hogy sokat kell enniük, mert akkor nagyra nőnek. Csupa fontos és hasznos dolog. És persze rengeteget nevettek ... alvás kimaradt. Volt egy kis mese nézés, mikor hazajöttünk, de inkább csak Erik szeretett volna megmutatni Gergőnek egy mesét. Kb 20 percet ültek.
Szóval rendesen elfáradtak, Erik már 8 előtt aludt, Jana is hamar kidőlt. Majának nem volt túl fárasztó, ő egyébként is így pörög.
Nagyon jó volt. Édesek, ahogym indent együtt csinálnak. Még pisilni is egyszerre kellett. :) És mennyit röhögtek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése