2016. január 16., szombat

Nagytétényi Kastélymúzeum

Azt mondtam, hogy elég a tunyulásból. elég volt, hogy csak a mosásról, a takarításról, főzésről és vásrálásból állnak a hétvégék. Elég volt. Nem tudom hogyan, de ezek megoldódnak, inkább szerezzünk sok sok élményt. Arról nem beszélve, hogy ezektől a dolgoktól, csak én és Krisztián fáradunk el, a gyerekek meg estére nem bírnak magukkal és csak kiabálásból áll az este.

Szóval, kiagyaltam, hogy teljesen megfeledkeztünk az ingyenes múzeum nyitva tartásokról. Fellapoztam a kisokost, és megtaláltam, hogy szerencsére a Nagytétényi Kastálymúzeum tegnap, szombaton ingyenesen látogatható. Apa benne volt, hogy menjünk, Majának is tetszett fura mód végre, csak a két kicsi nyígott kicsit. Mert ez is gond, hogy soha sehova nincs kedvük menni.
Délelőtt csak volt vásárlás és mosás és főzés (nagyon boldog voltam, mert brokkolis petrezselymes krémlevest csináltam, és nagyon ízlett mindenkinek, utána tésztát ettünk és abból is ettek) aztán ebéd után beültünk a kocsiba és elmentünk. Kicsit hosszú volt az út, de a várost nézni mindig izgalmas. Maja hős volt, mert bár küzdött, de nem hányta el magát. Odaértünk és szinte nem is voltak. Besétáltunk és körbe mentünk. Jó volt kicsit kultúrálódni. :) Igazából már csak bútor múzeum, de a csodaszép bútorok között el tud veszni az ember. Főleg az emeleten. Szívesen megnéztem volna őket közelebről, felnyitottam volna a játékasztalt, kiprobáltam volna a régi társasokat ... Főleg Majának tetszett. Nagyon helyes volt, mert hozott egy kis füzetet, és abba írta, rajzolta, hogy mi tetszik neki. :) Ez később is megmarad, és később is emlékezni fog rá. Szerintem neki tetszett a legjobban. Meg nekem. :)
Körbementünk, aztán még egy kicsit futkároztak a parkban. :) Aztán haza indultunk. Át a városon. Megbeszéltünk, hogy meg kell nézzük még a MÜPÁ-t, a Bálnát, és sok sok helyet.
Az este végre csendesen telt, nem volt hangos szó. Vacsoráztunk és megnéztünk egy filmet. Remélem idén még sok sok ilyen nap vár ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése